Avrupa'da üretilmekte olan yeni radyal iş makinesi lastiklerinin üretimi sırasında karkasın üzerine sarılan kauçuk şeritler orbittred sistemi ile yapılmaktadır. Bu sistem Türkiye'de adlandırılan sıcak kaplama veya soğuk kaplama sisteminden farklıdır. 24" den 63" jant çapına kadar lastiğin çalışacağı şartlara göre ayarlanabilen diş derinliği, kesilme veya ısınmaya karşı kaliteli darbe ve ısı kauçuğu kullanımı, çalışma şartlarına ve müşterinin isteğine bağlı olarak tespit edilen sırt deseni, otoklav'dan dolayı bir çok kez yenilenebilme özelliği sistemin getirdiği en büyük avantajlardan sadece bir kaçıdır.

Bir başka avantajı ise kullanılan otoklav'dan dolayı imalat sırasında lastiğin ana gövdesine verilebilecek zararlar en aza indirilmiştir. Bu işlemlerin tamamı bilgisayar donanımlı, tam otomatik makinelerde gerçekleştirilmektedir. Orbit sistem en az yeni lastiğe eş değer performans, yaklaşık yeni lastik maliyetinin %50'sine mal olur.

Bu lastik en kötü şartlarda koruma ve uzun sırt ömrü sağlayacak bloklarla şekillenmiş yönlü bir desene sahiptir.

Çekişin esas faktör olmadığı ocak ve diğer işlerde kullanılan damperli kamyonlar için idealdir. Atık tavsiyesi gibi tahrip edici şartlarda çalışan loderler için de uygundur.

Radyal gövdeler için cok uygun yönlü bir lastik desenidir. İlave çevresel oyuklar çok yumuşak zeminlerde dengeyi artırır. DG3 benzeri ilave oyukların dengeleyici etkisinin avantaj olduğu koşullarda uygulanır.

Bu lastik radyal gövdeler için çok uygun yönlü bir lastik desenine sahiptir. En yüksek çekiş ile kendi temizleme özelliğini birleştirerek uzun ömür elde eder. Esas kullanımı çekiş dingilindedir ve greyder kamyon, loder ve dozer için uygundur.

Radyal ve çapraz katlı gövdelere uygun basit çekiş desenli yönlü bir lastiktir. En ağır şartlarda en iyi korumayı sağlayacak desen yoğunluğunu sunar. Skreyper ve belden kırma damperli kamyonlar için uygundur.

Bu lastiğin yönsüz deseni azami çekiş ve zor şartlardaki şantiye kullanımında korumayı sağlamak üzere şekillendirmiştir. Açık maden, ocak ve inşaat şantiyeleri damperli kamyonlarda uygundur.

Bu lastiğin yönsüz deseni azami çekiş gerektiren cok ağır şartlarda uzun ömür ve uygun koruma sağlamak üzere şekillendirilmiştir. Özellikle stok sahalarında kapalı madenlerde ve atık tavsiyesinde loder kullanımı için uygundur.

Yönsüz desenli bir lastiktir. Bloklar azami çekte, koruma ve en ağır şartlarda uzun ömür sağlamak üzere şekillendirilmiştir. Açık maden, ocak, çelik işletmesi ve inşaat projeleri gibi en ağır şartlarda çalışan damperli kamyonlar için uygundur.

Bu lastiğin yönsüz deseni radyal gövdeler için çok uygundur. Mükemmel çekişi düşük çalışma ısısı ile birleştirir. İyi çekiş ve yavaş aşınma istenen kısa çamurlu şartlar veya balast zeminler için idealdir. Daha az çalışma ısısı ile E3 tipi özellikle uzun mesafe çalışmaları için uygundur.

Radyal ve çapraz katlı gövdeler için uygun bir desen. Ağır şartlarda çalışan belden kırma ve düz damperli kamyonlar için idealdir. E3 ve E4 sınıflarında yapılır.

Radyal ve çapraz katlı gövdeler için uygun bir desen. Ağır şartlarda çalışan belden kırma ve düz damperli kamyonlar için idealdir.

Radyal ve çapraz katlı gövdeler için uygun bir desen. Ağır şartlarda çalışan belden kırma ve düz damperli kamyonlar için idealdir.

Genel amaç desenli bu yönlü lastik iyi batmama sağlar. Radyal ve çapraz katlı lastikler için uygundur. Esasen Skreyper kullanımı içindir. Belden kırma damperli kamyonlar içinde uygundur.

Yönsüz deseni ve büyük blokların birleşimi bu lastiğe etkileyici çekiş ve korunma sağlar. Skreyper ve damperli kamyon için idealdir.

Kitleli ve derin dişlerin birleşimi yönsüz desenli bu lastiğe en ağır şartlarda azami korunma ve ömür sağlar. Lastik korunmasının önemli olduğu kaya yüzeyler ve stok çalışmalarında loder/dozer için uygundur.

DG13 deseninin sert zeminlerde daha fazla korunma sağlayan düz tipidir. Madenler, kaya zeminler, yeraltı madenleri ve hurda metal sahaları gibi yerlerde çalışan loderlere uygundur.

Kitleli bloklar ve yönsüz desen bu lastiğe etkileyici çekiş ve azami korunma sağlar. Skreyper ve damperli kamyonlar için idealdir. Çevresel oyuklar ihtiyaç anında yan dengeyi sağlar.

Azami çekiş istenen ağır şartlarda uzun ömür ve uygun korunma elde etmek üzere yönsüz desenle şekillendirilmiş bir lastiktir. Çekiş dingilinde ve greyder, belden kırım damperli kamyon, loder/dozer için uygundur.

OTR KAPLAMA
Ebat Segment Diş Derinliği
24" 14.00R24 E3 27
14.00R24 E4 32
14.00R24 E4 37
25" 15.5R25 L2 27
15.5R25 L2 32
15.5R25 L3 37
16.00R25 E3 37
16.00R25 E4 47
17.5R25 L2 27
17.5R25 L3 32
17.5R25 L3 37
17.5R25 L4 47
17.5R25 L5 57
18.00R25 E3 37
18.00R25 E3 42
18.00R25 E4 47
18.00R25 E4/L4 52
18.00R25 S4 57
18.00R25 S4 62
20.5R25 L2 27
20.5R25 L3 32
20.5R25 L3 37
20.5R25 E4/L4 42
20.5R25 L4 47
20.5R25 L4 52
23.5R25 L3 27
23.5R25 L3 32
23.5R25 L3 37
23.5R25 L4 42
23.5R25 L4 47
23.5R25 E4/L4 52
23.5R25 L4 57
26.5R25 L3 32
26.5R25 L3/E3 37
26.5R25 L3 42
26.5R25 - 45
26.5R25 E4/L4 47
26.5R25 - 50
26.5R25 L4 52
26.5R25 L4 55
26.5R25 L5 57
26.5R25 L5 62
29.5R25 L3 37
29.5R25 L3 40
29.5R25 L3 42
29.5R25 - 45
29.5R25 E3 47
29.5R25 L4 52
29.5R25 - 55
29.5R25 E4/L4 57
29.5R25 L5 62
29.5R25 L5 67
650/65R25 L3 37
650/65R25 L4 42
650/65R25 L4 47
750/65R25 L3 37
750/65R25 L4 42
750/65R25 L4 47
29" 33.25R29 L4 52
875/65R29 L4 52
875/65R29 L4 57
33" 18.00R33 E4 42
18.00R33 E4 47
18.00R33 E4 52
18.00R33 E4/L4 57
35/65R33 L4 47
35/65R33 L4 52
35/65R33 L4 57
35/65R33 L5 62
35/65R33 L5 67
39" 45/65R39 L5 67
45" 45/65R45 L5 72
49" 24.00R49 E3 42
24.00R49 E4 52
27.00R49 E4 42
27.00R49 E4 52
27.00R49 E4 62